COVID SAU CANCER?

Și dacă operațiunea mondială (de a ține oamenii acasă un an, de a opri economia mondială aceeași perioadă, turismul,  transporturile aeriene și tot ce a mai fost oprit atunci),  desfășurată sub numele de „Pandemia Covid” nu este altceva decât paravanul care a mascat încercarea disperată a omenirii de a se vaccina contra adevăratei pandemii ce urmează să vină, cancerul?

            Ceva major a fost, altfel cum să îți explici că toate autoritațile țărilor globului au fost de acord în bloc să țină oamenii blocați acasă un an, să oprească economia mondială pentru aceeași perioadă, turismul,  transporturile aeriene și tot ce a mai fost oprit atunci.

            Am cancer, sunt chiar într-un stadiu final, așa că în ultima vreme am fost mai atent decât aș fi fost în mod normal la acest flagel necruțător. Și ce am văzut? Am văzut că în jurul meu, în cercurile și grupurile de cunoștințe sau de prieteni, au început să apară noi și noi cazuri de cancer. Nu este grup să nu aibă cel puțin un caz. Înainte vreme, de fapt vreme de 60 de ani, nu am cunoscut decât un singur astfel de caz, atât de aproape de mine  Auzeam de câte un caz izolat, de mama sau tatăl bătrâni ai unui coleg al unei cunoștințe de-ale mele… Acum nu stiu un grup în care să nu fie un caz de cancer nou descoperit.

            Contrariat, am căutat și am văzut o groază de oameni cunoscuți publicului, actori, jurnaliști, sportivi, samd, care dispăruseră o vreme, aflând astfel că au trecut prin această experiență necruțătoare.

            Apoi, am văzut că nu există nici un film nou, cel puțin în rețeaua cea mai populară de streaming, Netflix, în care unul dintre personajele secundare să nu aibă cancer. Și nu doar o menționare în treacăt, ci alocându-i-se atenție pe tot parcursul filmului.

Mi-am dat seama ca, de prin 2018, filmele nu mai erau obligate să conțină doar un personaj de culoare, unul asiatic, și ce mai era, ci și unul cu această boală necruțătoare. Pentru conștientizarea lentă, în timp, pentru ce, probabil, urma să… urmeze.

            Mai târziu, totul a culminat cu cele două personaje regale engleze, ambele având cancer… Asta fără a o mai socoti pe regina, despre care ulterior s­-a spus ca și dânsa suferea si de o formă de cancer.

            M-am vaccinat, de două ori. Am crezut atunci în veridicitatea Covidului, am fost ascultător și obediant tuturor regulilor impuse. Ceva mai târziu am început sa caut date statistice și am văzut că de Covid au murit, în 4 ani, cam jumătate din câți oameni mor anual din cauza fumatului. Și atunci am ridicat primul semn de intrebare: ‚gripulița’ asta justifică oprirea planetei vreme de un an? Și dacă nu, ce altceva ar fi putut să determine toți șefii de stat ai mapamondului, chiar și pe cei mai rebeli, să fie cu toti de acord să încuie planeta?

Și așa am ajuns să alătur cele două probleme, imaginându-mi următorul scenariu:

  1. OMS a sezizat o creștere alarmantă a numărului de noi cazuri de cancer și au anunțat discret autoritătile. O creștere probabil logaritmică, care în decursul a câțiva ani ar fi cuprins o mare parte a populației mondiale. Aceste statistici bazându-se, foarte important de reținut, pe cazurile cunoscute, nu pe situația reală, cea în care toți cei opt miliarde de oameni ar face analize CT. De regulă oamenii află ca au cancer atunci când îi doare ceva și ajung la medic. Probabil nici 10% nu află din timp, în urma unor controale. Așadar, situația reală putea fi deja catastrofică.
  • Autoritățile lumii au luat legătura între ele și în urma discuțiilor, au înțeles două lucruri. Primul, că o societate în care o treime, să spunem, dintre oameni vor dezvolta o formă de cancer se va prăbuși moral, financiar și organizatoric. Al doilea lucru înțeles, că nu pot să comunice omenirii situația reală, o astfel de stire oficială și confirmată putând să aibă cam aceleasi consecințe, de autodizolvare a ordinii societății, dar mult mai devreme. Așa că au ales o marionetă-pretext, o pandemie de gripă (gripă reală sezonieră, poate una mai severă), au făcut un film artistic (în 2011, Contagion) despre un coronavirus scăpat din China care a cuprins întreaga planetă, film în care au jucat, câteva secunde, foarte mulți dintre cei mai cunoscuți actori (Matt DAmon, Kate Winstelet, Jude Law, Gwzneth Paltrow, Laurence Fishburne, Marion Cotillard, Brian Cranston și alții… Cum se justifică această distribuție?), filmul fiind unul de conștientizare, de inducere a unor informații subliminale în mințile a cât mai mulți oameni, iar la final, au lansat scenariul în realitate. În lume. Imagini apocaliptice, unele dovedite ca fiind fake-uri, remake a unor fotografii din război sau alte mici pandemii reale, au inundat lumea mediatică. Oamenii, îngroziți, au acceptat sa stea izolați în case, să poarte măști, să renunțe la viața lor obișnuită, la afaceri.
  • Patru firme farmaceutice au terminat la timp și în același timp record, un vaccin despre care se spunea că îl vor obține abia peste mulți ani, și s-a început operațiunea de vaccinare cu mesageri ARN pe scară mondială. Mie nu mi-a folosit vaccinul, însă mai mult ca sigur că la acea dată cancerul lucra deja în mine. Sper din tot sufletul sa folosească celor vaccinati și de a fi feriți pe viitor de boala asta necruțătoare și incurabilă.

Poate că vaccinul a fost un antidot împotriva cancerului, ori poate tot atât de bine putea fi miliarde de teste anticancer aruncate organizat în lume, pentru a vedea care răspund vindecării și care nu. Oricum, la un an după vaccinare, mai multe companii farmaceutice au anunțat că datorită rezultatelor vaccinării, au început sa dezvolte diverse tratamente anticancer…

De ce cancer și nu gripă? De ce acum? De ce așa de multe cazuri?  Pentru că noi, generația asta, plătim nota de plată pentru noile alimente pline ochi de E-urile care promiteau să sature lumea cu gusturile lor minunate, ulterior dovedite ca fiind otrăvuri, pentru tutunul aromat cu cele mai fine gusturi si mirosuri, fiecare firmă având aroma sa, deși tutunul scoțând un unic fum urât mirositor, așa cum se poate vedea astăzi, aceleași pachete de țigări miros la fel de urât, indiferent ce firmă le produce. Tot noi am prins și boom-ul autoturismelor și al industriilor poluante… Au fost și câteva accidente nucleare plus cine știe câte teste nucleare.

Apopo de tutun, fumatul este numitorul comun în toate cazurile de cancer și, în același timp, cel mai interzis și vânat produs. Scos din reclamele stradale, media, interzis în avioane, în restaurante, în unele tări chiar și din spațiul public, fiind admis doar în locurile special amenajate.

În Africa, spre exemplu, nu a fost Covid pentru că nici cancerul nu prea îl regăsești. Oamenii continentului au fost și încă sunt departe de alimentația industrială plină de E-uri.

Asta este opinia mea cu privire la vaccinarea populației planetei, un gest mascat de vaccinare, un gest pozitiv și consider că este mai aproape de adevăr decât acea teorie care spune că am fost vaccinați ca sa facem cancer, în scopul de a reduce populația lumii.

Despre Octav Chivulescu

Nuvela Urb Binaria s-a dorit a fi alcătuită precum un Roller Coaster al minţii umane în care urcă o conştiinţa de sine şi coboară, la capătul cursei, o conştiinţă de cele din jur. Un “LHC” al raţiunii care desface în părţi componente nu nuclee atomice, ci însăşi natura existenţială a fiinţei umane…
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu